Överst på sidan

LÄTT ATT LÄSA - SPIDER-MAN - MÖRKA NÄT

Artikelnr. 430820
32 sid. Lättläst text Spider-Man tränar sina vänner Gwen och Miles på hustaken när det plötsligt blir allvar. Svarta tentakler tränger upp ur kloakerna och hotar stadens invånare. Venom är tillbaka!

Beskrivning

32 sid. Lättläst text Spider-Man tränar sina vänner Gwen och Miles på hustaken när det plötsligt blir allvar. Svarta tentakler tränger upp ur kloakerna och hotar stadens invånare. Venom är tillbaka!

LÄTT ATT LÄSA - SPIDER-MAN - MÖRKA NÄT

Artikelnr. 430820
32 sid. Lättläst text Spider-Man tränar sina vänner Gwen och Miles på hustaken när det plötsligt blir allvar. Svarta tentakler tränger upp ur kloakerna och hotar stadens invånare. Venom är tillbaka!

Beskrivning

32 sid. Lättläst text Spider-Man tränar sina vänner Gwen och Miles på hustaken när det plötsligt blir allvar. Svarta tentakler tränger upp ur kloakerna och hotar stadens invånare. Venom är tillbaka!