Do not delete this link

LÄTT ATT LÄSA - POKEMON VÄLKOMMEN TILL GALAR

Artikel 430765
32 sid Ash och hans vän Goh besöker Galar för första gången. De längtar efter att få träffa alla nya Pokémon. Snart stöter de på en mystisk ny Pokémon. Men är det en vän… eller en fiende? Pokémon. Gillar ditt barn att läsa nya ord? Tycker ditt barn om att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present till en liten bokslukare. Den är garanterat skojig. 1 st/förp.
© Egmont Story House AB 2022.